Lucie Mašlonková

Bakalářská práce

Reklamní trendy ovlivňující nákupní chování spotřebitelů

Advertising trends influencing consumer purchasing behavior
Anotace:
Tématem bakalářská práce je problematiku reklamních trendů ovlivňujících nákupní chování spotřebitelů. Cílem této bakalářské práce je analyzovat, jaké reklamní trendy ovlivňují nákupní chování spotřebitelů a jaké jsou nejúčinnější strategie pro podporu prodeje. V první (teoretické) části jsou definovány pojmy a termíny využívané v dalších částech práce. Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníkového …více
Abstract:
The topic of the bachelor's thesis is the issue of advertising trends influencing consumer purchasing behavior. The aim of this bachelor's thesis is to analyze what advertising trends affect consumer purchasing behavior and what are the most effective strategies to support sales. In the first (theoretical) part, concepts and terms used in the other parts of the thesis are defined. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management