Marketingová strategie firmy KOVOKON Popovice, s. r. o. – Klára Vlachynská
Klára Vlachynská
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy KOVOKON Popovice, s. r. o.
Marketing strategy of the firm KOVOKON Popovice, s. r. o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou situaci firmy KOVOKON Popovice, s. r. o. a na tomto základě navrhnout marketingovou strategii pro další období. První teoretická část se zabývá vymezením základních marketingových pojmů se zaměřením na strategický marketingový proces. V praktické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy s následně vypracovanou …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s work is to analyse actual marketing situation of the "KOVOKON Popovice, s. r. o." company, and pursuant to this to propose the marketing strategy for the next period. The first theoretical part is based on the definition of fundamental marketing concepts focused on strategic marketing process. In the practical part is the analyse of the external and internal enviroment of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vlachynská, Klára. Marketingová strategie firmy KOVOKON Popovice, s. r. o.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová