Klára Vlachynská

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy KOVOKON Popovice, s. r. o.

Marketing strategy of the firm KOVOKON Popovice, s. r. o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou situaci firmy KOVOKON Popovice, s. r. o. a na tomto základě navrhnout marketingovou strategii pro další období. První teoretická část se zabývá vymezením základních marketingových pojmů se zaměřením na strategický marketingový proces. V praktické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy s následně vypracovanou …více
Abstract:
The aim of this bachelor´s work is to analyse actual marketing situation of the "KOVOKON Popovice, s. r. o." company, and pursuant to this to propose the marketing strategy for the next period. The first theoretical part is based on the definition of fundamental marketing concepts focused on strategic marketing process. In the practical part is the analyse of the external and internal enviroment of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vlachynská, Klára. Marketingová strategie firmy KOVOKON Popovice, s. r. o.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika