Politický marketing a Internet – Alexander Klyuchnikov
Alexander Klyuchnikov
Bakalářská práce
Politický marketing a Internet
Political Marketing and Internet
Anotace:
Cílem mojí práce je odhalit nové možnosti, výzvy a hrozby, které vyvstávají před politikou v souvislosti s rozvojem a rozšiřováním nových informačně komunikačních techologií. Role Internetu v moderní politické komunikaci na příkladu Ruska a Ameriky.Abstract:
The aim of my work is to discover new opportunities, challenges and threats that arise from the policy in connection with the development and dissemination of new information and communication technologies. The role of the Internet in modern political communication on the example of Russia and America.Klíčová slova
Politický marketing Intenet Rusko Volby Facebook Sociální sítě MySpace Amerika Politika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36369
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Jan Procházka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36369
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Ženy v politickém systému Kladenska a politický marketing
Kateřina Skálová -
Ženy v politickém systému České republiky a politický marketing
Tereza Gaubová -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova