Politický marketing a Internet – Alexander Klyuchnikov
Alexander Klyuchnikov
Bachelor's thesis
Politický marketing a Internet
Political Marketing and Internet
Anotácia:
Cílem mojí práce je odhalit nové možnosti, výzvy a hrozby, které vyvstávají před politikou v souvislosti s rozvojem a rozšiřováním nových informačně komunikačních techologií. Role Internetu v moderní politické komunikaci na příkladu Ruska a Ameriky.Abstract:
The aim of my work is to discover new opportunities, challenges and threats that arise from the policy in connection with the development and dissemination of new information and communication technologies. The role of the Internet in modern political communication on the example of Russia and America.Kľúčové slová
Politický marketing Intenet Rusko Volby Facebook Sociální sítě MySpace Amerika Politika
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36369
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedúci: Bohumír Štědroň
- Oponent: Jan Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36369
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych