Alexander Klyuchnikov
Bachelor's thesis
Politický marketing a Internet
Political Marketing and Internet
Abstract:
Cílem mojí práce je odhalit nové možnosti, výzvy a hrozby, které vyvstávají před politikou v souvislosti s rozvojem a rozšiřováním nových informačně komunikačních techologií. Role Internetu v moderní politické komunikaci na příkladu Ruska a Ameriky.Abstract:
The aim of my work is to discover new opportunities, challenges and threats that arise from the policy in connection with the development and dissemination of new information and communication technologies. The role of the Internet in modern political communication on the example of Russia and America.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36369
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Bohumír Štědroň
- Reader: Jan Procházka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36369
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych