Homework in English Language Teaching at Secondary School – Bc. Martin Štěrba
Bc. Martin Štěrba
Diplomová práce
Homework in English Language Teaching at Secondary School
Homework in English Language Teaching at Secondary School
Anotace:
Cílem diplomové práce s názvem „Domácí úkol ve výuce anglického jazyka na střední škole“ je prezentovat a zpětně vyhodnotit soubor diferenciovaných domácích úkolů, jejichž cílem je posílit samostatnost studentů a pomoci při rozvoji jejich komunikační kompetence. Teoretická část se zabývá zejména problematikou domácího úkolu ve výuce jazyků, konkrétně pak přináší stručný přehled historického a současného …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis "Homework in English Language Teaching at Secondary School" is to introduce and retrospectively evaluate a set of differentiated homework tasks designed to strengthen learners' autonomy and to help develop their communicative competence. In the theoretical part, primary focus is on the issue of homework in language teaching, more specifically on a summary of historic and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jrp10/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Hůlková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Upper Secondary School Students’ Perceptions about Learner Autonomy in Preparation for B2 First
Martina Ambrozová -
Developing learner autonomy using portfolios in English in lower-secondary school
Michal Bláha -
The Promotion of Study Habits and Learner Autonomy at Czech Secondary Schools
Magdaléna Maléřová -
Developing Learner Autonomy in Lower-secondary English Classes
Barbora Kubátová -
Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school
Adam Zeisek -
Differentiation in a Multicultural School
Lenka Himerová -
E-learning an ősterreichischen Schulen
Jana Ritterová -
Návrh učební pomůcky pro výuku učiva o dani z přidané hodnoty pro střední školy
Barbora Mikulecká