Obsahový marketing ve farmaceutickém průmyslu – Oleksandra Maltseva
Oleksandra Maltseva
Bakalářská práce
Obsahový marketing ve farmaceutickém průmyslu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci obsahového marketingu ve farmaceutickém průmyslu. Cílem práce je navrhnout doporučení pro efektivní tvorbu obsahu webových stránek farmaceutických společností, který informuje, vzdělává, inspiruje a zapojuje zákazníky.Pro dosažení tohoto cíle byla využita literární rešerše, komparativní analýza webových prezentací vybraných farmaceutických firem a dotazníkové …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the optimization of content marketing in the pharmaceutical industry. The aim of the thesis is to propose recommendations for effective content creation for pharmaceutical company websites that informs, educates, inspires and engages customers.To achieve this goal, a literature search, a comparative analysis of web presentations of selected pharmaceutical companies and …víceKlíčová slova
Digitální marketing ve farmacii digitální storytelling edukační marketing farmaceutický průmysl marketingová strategie obsahový marketing webová prezentace digital marketing in pharma digital storytelling educational marketing pharmaceutical industry marketing strategy content marketing web presentation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Digitální marketing ve vybrané evropské zemi
Tadeáš PETR -
Digitální marketing ve farmaceutické společnosti X
Katarína Skoupilová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Optimalizace digitálního marketingu ve firmě
Barbora Dlabajová -
Digitální marketing vybraných minipivovarů ve Východních Čechách
Adam Humeňuk -
Využití digitálního marketingu pro zvýšení členství a zapojení klientů ve fitness studiích
Lesja Honsová -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Daniel Jablonský