The Effects of Task-Based Language Teaching on L2 Oral Pragmatic Competence of Czech Learners of Chinese in Czech Tertiary Education Context – Mgr. Liang-Ting JUAN, MA
Mgr. Liang-Ting JUAN, MA
Disertační práce
The Effects of Task-Based Language Teaching on L2 Oral Pragmatic Competence of Czech Learners of Chinese in Czech Tertiary Education Context
The Effects of Task-Based Language Teaching on L2 Oral Pragmatic Competence of Czech Learners of Chinese in Czech Tertiary Education Context
Abstract:
This research aims to explore the impacts of two distinct teaching methodologies, Task-Based Language Teaching (TBLT) and Presentation, Practice, and Production (PPP), on the pragmatic competence development of Czech/Slovak-speaking learners of Mandarin Chinese within a tertiary-level instruction context. Utilizing oral discourse completion tasks and implementing both pre-test and post-test methodologies …víceAbstract:
Tento výzkum si klade za cíl prozkoumat dopady dvou odlišných metod výuky, konkrétně výuky jazyků založené na úkolech (Task-Based Language Teaching, TBLT) a metody prezentace, procvičování a produkce (Presentation, Practice, and Production, PPP), na rozvoj pragmatické kompetence u česky/slovensky hovořících studentů mandarínské čínštiny v kontextu vysokoškolského vzdělávání. Pomocí ústních úkolů zaměřených …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Joanna Ut-Seong Sio, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUAN, Liang-Ting. \textit{The Effects of Task-Based Language Teaching on L2 Oral Pragmatic Competence of Czech Learners of Chinese in Czech Tertiary Education Context}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/lohny8/.
Jak správně citovat práci
JUAN, Liang-Ting. The Effects of Task-Based Language Teaching on L2 Oral Pragmatic Competence of Czech Learners of Chinese in Czech Tertiary Education Context. Olomouc, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Jazyky a kultura Číny a Japonska / Jazyky a kultura Číny a Japonska
Práce na příbuzné téma
-
Distanční výuka cizích jazyků se zaměřením na ruský jazyk
Veronika Kohoutková -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Postavení mužů na trhu práce v závislosti na jejich věku
Andreevová Andreevová -
Metody rozvoje učitelské a žákovské kreativity ve vyučování českému jazyku na gymnáziu - se zaměřením na komunikativní dovednosti. Tvůrčí aplikace diachronního přístupu k jazyku
Andrea KÖNIGSMARKOVÁ -
Jazyková alternace ve výuce anglického jazyka na druhém stupni ZŠ na Slovensku
Dominika VALASKÁ -
Řečové akty žádosti a omluvy formulované českými studenty v anglickém jazyce (L2). Analýza potřeb.
Marie Lahodová Vališová -
Užití nepřímých řečových aktů v obchodní korespondenci
Nikola Pešoutová -
Informovanost žen o umělém ukončení těhotenství na vlastní žádost v prvním trimestru
Lenka Jakubův
Název
Vložil
Vloženo
Práva