Management – styly a techniky vedení pracovníků Zákaznické linky – Radek Bögi
Radek Bögi
Bachelor's thesis
Management – styly a techniky vedení pracovníků Zákaznické linky
Management – Leadership styles and techniques for Call Centre staff members
Anotácia:
V předložené práci je zpracované téma managementu zákaznické linky finanční společnosti z teoretického pohledu i praktických ukázek. V úvodní části jsou teoreticky rozpracována témata managementu, jako jsou různé typy manažerů, styly a techniky vedení pracovníků, komunikace napříč oddělení, motivace týmů i jednotlivců, odměňování a motivační programy. V další části je popis konkrétní situace z oblasti …viacAbstract:
This thesis treats of the theme management of customer service line in financial company from theoretical point of view as well as practical examples. In the first part there are theoretically processed management topics such as different managers types, styles and techniques of employees leading, department communication, motivation of the team or individuals, compensation and motivational programs …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/82959
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Yveta Tomášková
- Oponent: Vladimír Dušánek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÖGI, Radek. \textit{Management – styly a techniky vedení pracovníků Zákaznické linky}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/lon8sq/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / odbor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika, management a informatika v oblasti veřejné správy
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující spokojenost zákazníků při on-line nákupu kosmetických výrobků ve Vietnamu
Thuan Nguyen Thi Nhu -
Leadership a management - jak efektivně řídit za účelem dosahování výsledků
Eliška Frajerová -
Leadership a management - jejich vliv na výkonnost zaměstnanců
Kateřina Růžičková -
Leadership a management - jak efektivně řídit za účelem dosahování výsledků
Sofya Bereznyakova -
Leadership and Management - How to Manage Effectively in Order to Achieve Results, Application on Corporate Practice
Anastasiia Lavrentyeva -
Leadership a management - jak efektivně řídit za účelem dosahování výsledků
Dana Macáková -
Leadership a management - jak efektivně řídit za účelem dosahování výsledků
Martin Jaroš -
Leadership a management - jak efektivně řídit za účelem dosahování výsledků
Tomáš Fiala