Bc. Monika Niklová

Bakalářská práce

Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu

Use of E-marketing Promotion in Selected Travel Agency
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu“ se zaměřuje na propagaci cestovní kanceláře v oblasti internetu a sociálních sítí. Teoretická část vymezuje pojmy úzce spojené s internetovým marketingem. Další kapitola se soustředí na cestovní kanceláři KM TRAVEL, ve které je představena její historie, nabídka destinací, nebo analýza její konkurence v …více
Abstract:
The bachelor's thesis on the topic "The use of e-marketing in the promotion of a selected tourism entity" focuses on the promotion of travel agency in the field of Internet and social networks. The theoretical part defines the terms closely related to Internet marketing. The next chapter focuses on the travel agency KM TRAVEL, which presents its history, offer of destinations, or analysis of its competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/wb5p4/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Petr Janík
  • Oponent: Ing. Michal Blaško, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě