Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii. – Vojtěch Kajer
Vojtěch Kajer
Bakalářská práce
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
To what extent does promotion and marketing affect the success of film in Czech cinematography.
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá a popisuje cíl filmového marketingu a také do jaké míry ovlivňuje úspěch filmového snímku, ať už se jedná o ten komerční nebo takzvaný artový. Pro provedení analýz marketingových strategií je nejprve zapotřebí vymezit definici úspěchu v jednotlivých fází filmového průmyslu. Klíčovým aspektem při výrobě nového snímku je propagace filmu, jelikož samotné natočení filmu a jeho …víceAbstract:
This bachelor thesis investigates and describes the aim of film marketing, as well as the extent to which it influences the film’s success, whether it is a mainstream film or so-called art-house film. In order to perform marketing analysis, we must define success itself first. The promotion of movies, like in any other kind of business, is an important aspect of any new incoming releases, considering …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Alice Aronová, Ph.D.
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Challanges and Changes in the Movie Industry in the Post-COVID Era
Ivan Čurma -
Native American Stereotypes in the Hollywood Movie Industry
Daniel KOPITZ -
Beginnings of the American Movie Industry
Aleš HAŠKA
Název
Vložil
Vloženo
Práva