Millennials and Cross-Cultural Virtual Teams in the Industry 4.0 Context – Robert Pradl
Robert Pradl
Diplomová práce
Millennials and Cross-Cultural Virtual Teams in the Industry 4.0 Context
Millennials and Cross-Cultural Virtual Teams in the Industry 4.0 Context
Anotace:
This thesis aims to propose the design of a virtual team for multinational organization for the 5-10-year horizon including processes and technologies. The thesis defines the attitude of Millennials towards working in virtual teams and identifies cultural differences and technology trends and their impact on virtual team environment. The theoretical part of the thesis was conducted as secondary research …víceAbstract:
This thesis aims to propose the design of a virtual team for multinational organization for the 5-10-year horizon including processes and technologies. The thesis defines the attitude of Millennials towards working in virtual teams and identifies cultural differences and technology trends and their impact on virtual team environment.The theoretical part of the thesis was conducted as secondary research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74997
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedoucí: Felipe Martínez
- Oponent: David Anthony Procházka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74997
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Virtual leadership of people and teams in the 21.century -modern technologies and cooperation methods
Simona STAŇKOVÁ -
COMMUNICATION FLOWS IN VIRTUAL IT TEAMS: CHALLENGES AND WAYS TO STREAMLINE ON THE USE CASE OF “ORACLE” CORPORATION
Aliaksandr Shylko -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Priemysel 4.0 - Optimalizácia zberu online dát pre priemyselné roboty
Jakub Kačík -
Projevy digitalizace v hotelnictví a gastronomii v kontextu agendy Průmysl 4.0
Kristýna Lagronová -
Retail development 4.0
Xilong Tan -
Identifying challenges of virtual teams interaction in IT organizations
Marko Jovic -
Editace a modifikace map v enginech id Tech 1 a id Tech 2
Pavel Tvrzník