1. Teoretická část: Rozdílné producentské cesty 2. Praktická část: Audiovizuální soubor s názvem "Zoostory", celková délka minimálně 20 minut, produkce – BcA. Monika Suchanková
BcA. Monika Suchanková
Master's thesis
1. Teoretická část: Rozdílné producentské cesty 2. Praktická část: Audiovizuální soubor s názvem "Zoostory", celková délka minimálně 20 minut, produkce
1. Theoretical Part: Different Approaches to Production 2. Practical Part: "Zooostory" (working title) - an audiovisual assemblage, minimum length 20 minutes, production manager
Anotácia:
Tato práce si klade za cíl charakterizovat postavu filmového producenta na poli české ki-nematografie. Sleduje vývoj postavy producenta od historie po současnost, vymezuje zá-kladní pojm z výroby kinematografieckého díla a popisuje všechny fáze výro-by celovečerního filmu. S producentem souvisí také filmové financování, zde vymezuji zá-kladní zdroje a strategie. Větší prostor věnuji také distribuci …viacAbstract:
The subject of this thesis is to characterize the role of a film producer in Czech cinematog-raphy. It monitors the evolution of the producer's role throughout history up to the present day, defines the basic concepts surrounding the creation of a cinematographic work and summarizes all the steps of creating a feature film. Film financing is an important part of the producer's role, this thesis analyses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Zverejniť od: 11. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUCHANKOVÁ, Monika. \textit{1. Teoretická část: Rozdílné producentské cesty 2. Praktická část: Audiovizuální soubor s názvem ''Zoostory'', celková délka minimálně 20 minut, produkce}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/lp46pp/.
Jak správně citovat práci
Suchanková, Monika. 1. Teoretická část: Rozdílné producentské cesty 2. Praktická část: Audiovizuální soubor s názvem "Zoostory", celková délka minimálně 20 minut, produkce. Zlín, 2015. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Production
Práce na příbuzné téma
-
Filmová zkušenost – Historický vývoj teorií na téma vztahu diváka k filmu
Barbora Vodičková -
Střihač - ustavení a historický vývoj profese v Československu
Vítězslav Chovanec -
Historický vývoj green filmingu
František Ferenz -
Historický vývoj kin od roku 1990
Miroslav LIBICHER -
Proměny filmové hudby a postprodukčního procesu: úvod do studia filmové hudby
Petr Kocanda -
Mechanismy kontroly filmové kultury ze strany místních orgánů v Brně v letech 1918 - 1945
Jan Andrýsek -
Využití virtuální reality v rámci filmové tvorby
Lucie Chatrná -
Systém podpory Státního fondu kinematografie na výrobu českých celovečerních hraných filmů
Michaela Letochová