Možnosti marketingové komunikace v HbbTV – Aneta SPĚVÁČKOVÁ
Aneta SPĚVÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti marketingové komunikace v HbbTV
Possibilities of Marketing Communication through HbbTV
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v HbbTV. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je představena marketingová komunikace a dále je zaměřena pozornost na reklamu a média. Následující část popisuje aplikaci HbbTV, její vývoj v České republice i ve světě. Dále jsou zde popsány média, která ji v České republice používají. Jsou zde zmíněny reklamní …víceAbstract:
The bachelor´s thesis deals with marketing communication in HbbTV. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part introduces marketing communication and also focuses on advertising and the media. The following section describes the HbbTV application, its development in the Czech Republic and in the world. The media that use HbbTV application in the Czech Republic are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SPĚVÁČKOVÁ, Aneta. Možnosti marketingové komunikace v HbbTV. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace Českého červeného kříže z pohledu studentů středních škol
Jarmila KRHOVJÁKOVÁ -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Thu Lan DO -
Marketingová komunikace knihoven v ČR
Karolína Vyhlasová -
Návrh projektu efektivní marketingové komunikace Vodní záchranné služby Českého červeného kříže
Michael Kobza -
Marketingová komunikace restauračního zařízení
Oldřich Horák -
Hybridizace masových médií a propojení internetu a televize
Lukáš Hnilička -
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
Kateřina Deml