Bc. David MACHÁČEK

Bakalářská práce

Pohádkové motivy v reklamě

The Fairy Tale Motifs in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice užívání pohádkových motivů v reklamě. Vymezuje a objasňuje pojmy pohádka, reklama, pohádkový archetyp, pohádkový motiv apod. Věnuje se klasifikaci druhů pohádek i reklamy a jejich vzájemné aplikaci, a to v rovině antropologické, psychologické, historické, etické, právní, ale také z pohledu současné reklamní praxe. Práce poukazuje na rozmanité aplikace pohádkových …více
Abstract:
This bachelor thesis discusses the use of fairy tale motifs in advertising. The work defines and illustrates the concepts of fairy tale, advertising, fairy tale archetype, fairy tale motif etc. Examining the classifications of both fairy tales and advertisements, it explores how one may be applied onto the other and vice versa, from the points of view of anthropology, psychology, history, ethics and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 13675

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACHÁČEK, David. Pohádkové motivy v reklamě. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace