Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu. – Ing. Helena Ulrychová
Ing. Helena Ulrychová
Bakalářská práce
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
Methods and Reasons of the Company Value-Creating Process Investigation and Analysis of its Key Importace for Supplier Relationship Management. Suppliers Role in the Effectiveness of Value-Creating Process
Anotace:
Cílem bakalářské práce je průzkum a popis hodnototvorného procesu společnosti a podání návrhů na jeho zefektivnění. V první části jsou popsány existující systémy zkoumání a zefektivňování hodnototvorného procesu. Jedná se zejména o hodnotový management, supply chain management a hodnotovou analýzu. V druhé části práce jsou zkoumány interní procesy společnosti, přání a potřeby zákazníků. Na závěr jsou …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis is the investigation and analysis of Company Value-Creating Management and presentation of suggestions for its reengineering. In the first part, there are presented the existing systems of research and reengineering of Company Value-Creating Management. The value management, supply chain management and value analysis are introduced in this part. The second part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bdmux/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ULRYCHOVÁ, Helena. \textit{Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/lpli4s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Martin Lenfeld -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Nhu Quynh Nguyenová -
The role of logistics-related start-ups in supply chain evolution
Štefan Janoušek -
Drivers, barriers and social considerations for AI adoption in Supply Chain Management
Johannes Engelbert Hangl -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková