Jana VOŘÍŠKOVÁ

Bakalářská práce

Direct marketing a jeho efektivita

Direct Marketing and Its Effectivity
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak naplánovat direct marketingovou kampaň tak, aby byla pro zákazníka co nejpřijatelnější a díky tomu efektivní. Byl proveden kvalitativní výzkum pomocí individuálních rozhovorů, ve kterém jsem zjišťovala, jaký mají respondenti na direct marketing názor, jaké jeho formy považují za přijatelné nebo naopak nepřijatelné, zda jsou firmami s nabídkami kontaktováni …více
Abstract:
The intention of this bachelor´s dissertation was to plan a direct marketing campaign so it would be the most agreeable for the customer and therefore effective. There was a qualita-tive research practised by individual interviews in which I investigated what are the re-spondent´s opionions on the direct marketing, which of it´s forms they consider agreeable or unacceptable, wheter they are contacted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOŘÍŠKOVÁ, Jana. Direct marketing a jeho efektivita. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace