Direct marketing a jeho efektivita – Jana VOŘÍŠKOVÁ
Jana VOŘÍŠKOVÁ
Bakalářská práce
Direct marketing a jeho efektivita
Direct Marketing and Its Effectivity
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak naplánovat direct marketingovou kampaň tak, aby byla pro zákazníka co nejpřijatelnější a díky tomu efektivní. Byl proveden kvalitativní výzkum pomocí individuálních rozhovorů, ve kterém jsem zjišťovala, jaký mají respondenti na direct marketing názor, jaké jeho formy považují za přijatelné nebo naopak nepřijatelné, zda jsou firmami s nabídkami kontaktováni …víceAbstract:
The intention of this bachelor´s dissertation was to plan a direct marketing campaign so it would be the most agreeable for the customer and therefore effective. There was a qualita-tive research practised by individual interviews in which I investigated what are the re-spondent´s opionions on the direct marketing, which of it´s forms they consider agreeable or unacceptable, wheter they are contacted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOŘÍŠKOVÁ, Jana. Direct marketing a jeho efektivita. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Linda Valentová -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Zařazení sociálních sítí mezi komunikační nástroje firmy Direct Alpine s.r.o.
Eva Phuong Bui -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová -
Direct marketing jako součást komunikačního mixu.
Jiří Jasenský -
Direct marketing jako součást komunikačního mixu
Jiří Jasenský -
Zefektivnění marketingových komunikací EUROPE DIRECT Olomouc
Regina KYSELOVÁ