Komunikační a sociální bariéry nezaměstnaných lidí – Bc. Lucie Semeráková
Bc. Lucie Semeráková
Bakalářská práce
Komunikační a sociální bariéry nezaměstnaných lidí
Communication and Social Barriers Unemployed People
Anotace:
Práce se zabývá komunikačními a sociálními bariérami nezaměstnaných lidí. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku sociální komunikace, na nezaměstnanost jako problém současné společnosti a na sociální bariéry nezaměstnaných lidí. Praktická část se věnuje specifickým postavením Prahy v České republice a její nezaměstnaností. Dále shrnuje a analyzuje dotazníkový výzkum, který byl prováděn na …víceAbstract:
The thesis deals with the barriers in communication and social barriers of the unemployed. The theoretical section is focused on the issue of social communication, unemployment as a problem in current society, and social barriers for the unemployed. The practical section addresses the specific position of Prague within the Czech Republic and its unemployment. It also summarizes and analyses questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/isl6e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Ingrid Matoušková, Ph.D.
- Oponent: Ing. PhDr. Viktor Červený
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika komunikace s pacienty se smyslovou bariérou
Veronika Náplavová -
Culture Shock as a Barrier to Intercultural Business Communication
Lujza Čajková -
Počáteční komunikace s dětmi cizinců v běžné mateřské škole
Jana Nosová -
Pedagogická komunikace a její možné komunikační bariéry I.
Lucie GRIGAROVÁ -
Problematika pedagogické komunikace a komunikačních bariér mezi učitelem a žáky na 2.stupni ZŠ
Pavlína GORPIELOVÁ