Marketing organizace v oblasti pohostinství a cestovního ruchu – Bc. Iveta Formánková
Bc. Iveta Formánková
Bakalářská práce
Marketing organizace v oblasti pohostinství a cestovního ruchu
Marketing Organization in the Catering Industry and Tourist Trade
Anotace:
Marketing je dnes považován za důležitou součást při řízení firmy. Je jedním z nejdůležitějších článků při provozování činností, které nabízejí určitý druh služeb. Lidé stále více vyžadují uspokojování svých potřeb prostřednictvím služeb, které v dnešní době zažívají neuvěřitelný vzestup. Služby mají celou řadu zvláštností. Marketing v oblasti pohostinství a cestovního ruchu je v porovnání s klasickým …víceAbstract:
Today marketing is considered an important component in firm management. It is one of the important segments in operating activities, which offer a certain kind of services. People constantly insist on satisfaction of their own needs by services, which today enjoy an incredible increase. Services have a whole range of specialities. Marketing in the catering industry and tourist trade is specific in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ehafx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kateřina Tomšíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková