Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket – Bc. Raian Burgos Razal
Bc. Raian Burgos Razal
Master's thesis
Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket
Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Market
Abstract:
Yellowjet's mission is to become the most successful low cost carrier in the world and with the recent EU regulation allowing re-entry of airlines from the Philippines in European air-space, this presents a good opportunity for its expansion in the international market. It has also recently adopted a low cost-long haul strategy which in turn allows them to have the necessary capabilities to expand …viacAbstract:
Cílem Yellowjet je stát se nejúspěšnějším "low cost" dopravcem na světě. V důsledku nedávné regulace EU, která umožňuje opětovný vstup leteckých společností z Filipín do evropského vzdušného prostoru, s ohledem na rozšíření na mezinárodním trhu se jedná o dobrou příležitost pro Yellowjet. Yellowjet přijal novou strategii a koupí širších letadel nabídne klientům lety na delší vzdálenosti, čímž uspokojí …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zverejniť od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAZAL, Raian Burgos. \textit{Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/lq8sao/.
Jak správně citovat práci
Razal, Raian Burgos. Market Opportunity Analysis and Value Proposition Design for the Entry of Yellowjet, a Philippine Low Cost Airline to European Mar-ket. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
Josef Kutý -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Market Entry of XPeng P7 to Japanese Electronic Car Market
Tianyu Zhao -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová