Zhodnocení postavení společnosti A.W. spol s r.o. na trhu dle kritérií definujících tržní sílu subjektu – Pavlína Adamcová
Pavlína Adamcová
Bachelor's thesis
Zhodnocení postavení společnosti A.W. spol s r.o. na trhu dle kritérií definujících tržní sílu subjektu
Evaluation of the position of A.W. ltd. on the market according to the criteria defining the market power
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit, jaké má společnost A.W. spol. s r.o. konkurenční postavení na trhu, na kterém působí. První část práce obsahuje teoretické informace potřebné k dosažení tohoto cíle – jak se zjišťuje pozice soutěžitele na trhu, jak se stanovuje relevantní trh atd. Postavení společnosti A.W. spol. s r.o. je v případě této práce vymezeno pomocí dotazníkového šetření zaměřeného …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the position of the company A.W. spol. s r.o. on the market. The first part of this thesis contains the theoretical information needed to achieve this goal – how the position of a competitor on the market is being determined, how the relevant market is being defined etc. The position of the company A.W. spol. s r.o. in this thesis is defined by a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y2bgy/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2023
- Supervisor: prof. Ing. Martin Kvizda, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Breinek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADAMCOVÁ, Pavlína. \textit{Zhodnocení postavení společnosti A.W. spol s r.o. na trhu dle kritérií definujících tržní sílu subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/lqceei/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics / Economics
Theses on a related topic
-
Assessing the feasibility of a market entry to the French market for a Czech company specialized in joint nutrition
Marek Musil -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Plán obchodní taktiky konkrétního podniku při vstupu na nový trh
Jan Faltýsek