Režisér Jan Mikulášek a jeho práce s hercem – Jiří MOČIČKA
Jiří MOČIČKA
Bakalářská práce
Režisér Jan Mikulášek a jeho práce s hercem
Director Jan Mikulášek and his work with the actor
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak pracuje režisér Jan Mikulášek s hercem. Práce je rozdělena na dvě části. První část se bude skládat z tří obecných analýz inscenací za sebou chronologicky uspořádaných. Nejstarší je Heda Gablerová od Henrika Ibsena nazkoušena v roce 2008 v Národním divadle moravskoslezském. Druhou inscenací, nastudovanou v témž divadle, je o dva roky starší Gottland, podle bestselleru …víceAbstract:
The aim of this thesis was to find out how director Jan Mikulášek works with an actor. This work is divided into two parts. First part consists of three general analyses of chronologically organized theatr productions. The oldest is Heda Gablerová by Henrik Ibsen rehearsed in 2008 by Moravian-silesian National Theatre. The second production, rehearsed by the same theatre, is Gottland two years later …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Zveřejnit od: 11. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
- Vedoucí: Doc. PhDr. Jiří Štefanides
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOČIČKA, Jiří. Režisér Jan Mikulášek a jeho práce s hercem. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Teorie a dějiny dramatických umění
Práce na příbuzné téma
-
Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
Petra Pifková -
Národní divadlo Moravskoslezské - Rudolf Friml: Rose Marie
Linda Keprtová -
Národní divadlo moravskoslezské po přelomu tisíciletí
Tereza Vojtasíková -
IDIOT: tři české inscenace Dostojevského románu (Divadlo Petra Bezruče, Divadlo Husa na provázku, Dejvické divadlo)
Tereza Říhová -
Divadlo z pohledu kulturní geografie s případovou studíí Divadla Petra Bezruče a Ostravy
Pavlína Gottfriedová -
Evžen Oněgin - dvě scénické podoby (Klicperovo divadlo a Divadlo Petra Bezruče)
Zdeňka MALÍNSKÁ -
Výzkum diváka Divadla Petra Bezruče
Kamila Hladíková -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová
Název
Vložil
Vloženo
Práva