Bc. Ekaterina Evgenyeva
Master's thesis
Decoy Pricing
Decoy pricing
Anotácia:
Evgenyeva, E. Decoy pricing. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Tato diplomová práce se věnuje kognitivní předpojatosti Decoy pri-cing, která je v poslední době předmětem zájmu společností působících v retailu. V literární rešerši jsou podrobně rozebrány principy působení decoy efektu na spotřebitelské chování, zohledněny poznatky z výzkumů a experimentů. Analytic-ká část práce …viacAbstract:
Evgenyeva, E. Decoy pricing. Master thesis. Brno: Mendel University, 2019. This diploma thesis deals with the cognitive bias Decoy pricing, which is currently the subject of interest for companies working in retail. The tenets of the decoy effect on consumer behavior are analyzed in detail in the literature review, the findings of research and experiments are also taken into account in this part. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Application of behavioral economics principles for marketing purposes in international companies
Sezen Kutluay -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Právní aspekty internetového marketingu
Veronika Prášková -
The Decoy Effect in Airfare Choice
Karina Drebezgina -
Mikro-behaviorální finance: efekt asymetrické dominance v rámci individuálního investičního rozhodování
Lucia Kamasová