Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu – Nikola Korcová
Nikola Korcová
Bachelor's thesis
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Measuring the attitudes of customers and companies towards purchasing and selling the selected bio-product
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá postoje zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu, kterým je bio med. Pozitivním přínosem této práce je rozšíření povědomí o bioproduktech jako takových a jejich šetrnosti k přírodě. V teoretické části se autorka zaměřuje na marketing, chování zákazníků, trh biopotravin a další témata související s tématem této práce. V praktické části zkoumá přístupy zmíněných …moreAbstract:
This thesis examines the attitudes of customers and companies towards the purchase and sale of a selected organic product, which is organic honey. The positive contribution of this thesis is to broaden the awareness of organic products and their environmental friendliness. In the theoretical part, the author focuses on marketing, customer behaviour, the market of organic food and other topics related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/z7lah/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Jan Hromas
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KORCOVÁ, Nikola. \textit{Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/lqsxf6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Petra Formanová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova