Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu – Nikola Korcová
Nikola Korcová
Bachelor's thesis
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Measuring the attitudes of customers and companies towards purchasing and selling the selected bio-product
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá postoje zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu, kterým je bio med. Pozitivním přínosem této práce je rozšíření povědomí o bioproduktech jako takových a jejich šetrnosti k přírodě. V teoretické části se autorka zaměřuje na marketing, chování zákazníků, trh biopotravin a další témata související s tématem této práce. V praktické části zkoumá přístupy zmíněných …viacAbstract:
This thesis examines the attitudes of customers and companies towards the purchase and sale of a selected organic product, which is organic honey. The positive contribution of this thesis is to broaden the awareness of organic products and their environmental friendliness. In the theoretical part, the author focuses on marketing, customer behaviour, the market of organic food and other topics related …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/z7lah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Jan Hromas
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Marketing promotions of organic food products in the Czech Republic
Petra Formanová -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova