Die Werbung in der deutschen Frauenzeitschrift "InStyle" – Bc. Marie Bartošová
Bc. Marie Bartošová
Diplomová práce
Die Werbung in der deutschen Frauenzeitschrift "InStyle"
The Language of Advertising in the German Women's Magazine "InStyle"
Abstract:
The aim of the thesis Die Werbung in der deutschen Frauenzeitschrift „InStyle“ is to analyse advertising as a form of communication in the terms of linguistics. Firstly, advertising is depicted as a form of communication. Then the corpus and hypothesis are defined. The corpus consists of 150 advertisements from only one issue of a lifestyle magazine for women, the InStyle magazine. The intention is …víceAbstract:
Tato práce Die Werbung in der deutschen Frauenzeitschrift „InStyle“ se zabývá reklamním diskurzem z lingvistického pohledu, především stylistického. Zakládá se na rozboru tištěných reklam v módním časopise pro ženy. Nejprve je vysvětlen průběh komunikace v reklamě a její specifika. Dále popisuje strukturu tištěné reklamy, její textovou a obrazovou část, jejich vzájemné propojení a působení na adresáta …víceKlíčová slova
Nina Janich Judith Williamson Jiřina Malá advertising Werbung jazyk reklamy reklama Werbesprache language of advertising stylistics Stilistik stilistische Analyse Werbekommunikation Frauenzeitschrift Modezeitschrift InStyle advertisement analysis women beauty Frauenschönheit AIDA Werbewirkung Arthur Asa Berger Anzeigenstruktur structure of advertisement ad Bovee Arens copywriter pyramid Werbetexter Frauen in Werbung women in advertising Makrostilistik Mikrostilistik Werbung in Theorie Zeitschrift Elemente der Anzeige die Werbetexter-Pyramide Lexikalische Stilelemente Va-Va Volumen Modewort Fachterminus Fremdwortaspekt Wortbildungsaspekt Bindestrich Englische Sprache Wirkung Produktnamen Phraseologie Grammatische Stilelemente phonetische Stilelemente Stilfiguren Tropen Syntaktische Stilfiguren Celebrities in Werbung linguistics Linguistik
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f2bcw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
On the meaning of cigarette smoking in fashion photography
Hanlu Gong -
Stilistische und translatologische Analyse der Werbung für ausgewählte Sportschuhe im deutsch-tschechischen Vergleich
Martin PERUTKA -
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
Elizaveta Gunina -
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
Markéta Rozmarová -
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Mária Fileková