Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult – Bc. Marta Najdeková
Bc. Marta Najdeková
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marketing communication of company Bezpa Consult
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the company Bezpa Consult and propose possible improvements in the given area. Secondary data from available sources and primary data obtained through marketing research will be used for the bachelor thesis. The first part of the bachelor's thesis will be devoted to the theoretical basis of marketing communication and the …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je zhodnotiť marketingovú komunikáciu firmy Bezpa Consult a navrhnúť možné zlepšenia v danej oblasti. Pre bakalársku prácu budú použité sekundárne dáta z dostupných zdrojov a primárne dáta získané marketingovým prieskumom. Prvá časť bakalárskej práce bude venovaná teoretickým východiskám marketingovej komunikácie a marketingovému mixu s dôrazom na marketingový komunikačný mix …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/n5vxi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dominika Pokorná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využitie koncepcie vzťahového marketingu v podnikovej praxi
Natália Hudecová -
Psychológia riadenia a vedenia hotelov
Juraj Popovič -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Analýza konkurence
Soňa Dudrová -
Analýza konkurenčního prostředí
Aneta Váňová -
Analýza konkurenční pozice autoškoly Ivan Herceg
Michaela Hercegová