Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult – Bc. Marta Najdeková
Bc. Marta Najdeková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marketing communication of company Bezpa Consult
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the company Bezpa Consult and propose possible improvements in the given area. Secondary data from available sources and primary data obtained through marketing research will be used for the bachelor thesis. The first part of the bachelor's thesis will be devoted to the theoretical basis of marketing communication and the …moreAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je zhodnotiť marketingovú komunikáciu firmy Bezpa Consult a navrhnúť možné zlepšenia v danej oblasti. Pre bakalársku prácu budú použité sekundárne dáta z dostupných zdrojov a primárne dáta získané marketingovým prieskumom. Prvá časť bakalárskej práce bude venovaná teoretickým východiskám marketingovej komunikácie a marketingovému mixu s dôrazom na marketingový komunikačný mix …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/n5vxi/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Dominika Pokorná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAJDEKOVÁ, Marta. \textit{Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/lr53pw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Využitie koncepcie vzťahového marketingu v podnikovej praxi
Natália Hudecová -
Psychológia riadenia a vedenia hotelov
Juraj Popovič -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Analýza konkurence
Soňa Dudrová -
Analýza konkurenčního prostředí
Aneta Váňová -
Analýza konkurenční pozice autoškoly Ivan Herceg
Michaela Hercegová