Mgr. Petra Tužilová

Rigorózní práce

Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy

Functional and digital literacy of pupils with special educational needs in an inclusive primary school environment
Anotace:
Rigorózní práce se zabývá problematikou funkční a digitální gramotnosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. V teoretické části práce jsou vymezena teoretická východiska, která se vztahují ke zvolené problematice - vymezení a uvedení historického vývoje inkluzivního přístupu nejen ve vzdělávání v ČR a v zahraničí, užívané terminologie, obsahuje popis …více
Abstract:
The thesis deals with the issue of functional and digital literacy of pupils with special educational needs in an inclusive primary school environment. The theoretical part of the thesis defines the theoretical background related to the chosen issue - definition and introduction of the historical development of the inclusive approach not only in education in the Czech Republic and abroad, terminology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2024
  • Oponent: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D., doc. PaedDr. Terézia Harčaríková, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta