Trendy ve vývoji a nové formy reklamy jako nástroje propagace – Tereza Litošová
Tereza Litošová
Bachelor's thesis
Trendy ve vývoji a nové formy reklamy jako nástroje propagace
Trends in the Development and a New Form of Advertising as a Tool for Fromotion
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu reklamy, jejímu významu a vývoji. Nejprve jsou vysvětleny související teoretické pojmy, které jsou důležité pro správné zařazení pojmu reklama do komunikačního mixu. Následně se práce věnuje vývoji a způsobu propagace na Internetu. Detailněji je toto téma rozebráno právě proto, že u něj lze dobře sledovat vývoj, kterým za poslední dobu prošlo. Důležitou částí …moreAbstract:
This bachelor thesis devotes to the topic of advertising, its meaning and its development. Firstly, the underlying theoretical terms that are important for correct classification of the term advertising in the communication mix are explained. Subsequently, the thesis deals the development and methods of promotion on the Internet. This topic is discussed precisely because there we can follow development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Reader: Miroslava Navrátilová, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LITOŠOVÁ, Tereza. \textit{Trendy ve vývoji a nové formy reklamy jako nástroje propagace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/lrlhzs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ -
On-line event marketing (případová studie krizového řízení)
Polina Sirotina -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
On-line marketing e-shopů.
Jan Velcl -
On-line marketing přes sociální sítě
Thai Quang -
On-line marketing vybraného podniku/značky
Dominik Šťastný
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights