Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální – Bc. Natálie Hubatková
Bc. Natálie Hubatková
Bakalářská práce
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Work of a teaching assistant at primary school for pupils with special needs
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na působení asistenta pedagoga v základní škole speciální. V teoretické části se práce věnuje vymezení významu role asistenta pedagoga. Popisuje předpoklady pro výkon této práce, pracovní podmínky a objasňuje, jak vypadá vzdělávání na základní škole speciální. Výzkumná část práce byla realizovaná prostřednictvím kvalitativního výzkumu s polostrukturovanými rozhovory a je …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to give a general overview of the role of a teaching assistant at primary school for children with special needs. The thesis is devided into two parts; theoretical and research part. The theoretical part is based on the definition of the role of teaching assistant and it describes assumption for their work, as well as the work conditions and also clarifies what education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/whoe5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová -
Slohové vyučování na 1. stupni ZŠ (náměty do hodin českého jazyka k rozvoji klíčových kompetencí) Stylistic classes for 6th - 10th year-old-pupils at primary school (topics for Czech classes for development of crucial competences)
Ilona ŠUTOVÁ -
Developing a guidline for Sri Lankan primary school teachers to support children with ADHD traits
Kanchana Rukmali Menikdiwela -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
ENGLISH LANGUAGE TEACHING TO MENTALLY IMPAIRED STUDENTS IN CZECH PRACTICAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
Tomáš WALOSZEK -
Activities for Teaching English to Children with Special Needs
Kamila Roszak -
Teaching English to Children with Special Needs
Petra Kostelníková -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková