Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální – Bc. Natálie Hubatková
Bc. Natálie Hubatková
Bachelor's thesis
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Work of a teaching assistant at primary school for pupils with special needs
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na působení asistenta pedagoga v základní škole speciální. V teoretické části se práce věnuje vymezení významu role asistenta pedagoga. Popisuje předpoklady pro výkon této práce, pracovní podmínky a objasňuje, jak vypadá vzdělávání na základní škole speciální. Výzkumná část práce byla realizovaná prostřednictvím kvalitativního výzkumu s polostrukturovanými rozhovory a je …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to give a general overview of the role of a teaching assistant at primary school for children with special needs. The thesis is devided into two parts; theoretical and research part. The theoretical part is based on the definition of the role of teaching assistant and it describes assumption for their work, as well as the work conditions and also clarifies what education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/whoe5/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2020
- Supervisor: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Reader: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Special Education for Education
Theses on a related topic
-
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová -
Slohové vyučování na 1. stupni ZŠ (náměty do hodin českého jazyka k rozvoji klíčových kompetencí) Stylistic classes for 6th - 10th year-old-pupils at primary school (topics for Czech classes for development of crucial competences)
Ilona ŠUTOVÁ -
Developing a guidline for Sri Lankan primary school teachers to support children with ADHD traits
Kanchana Rukmali Menikdiwela -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
ENGLISH LANGUAGE TEACHING TO MENTALLY IMPAIRED STUDENTS IN CZECH PRACTICAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
Tomáš WALOSZEK -
Activities for Teaching English to Children with Special Needs
Kamila Roszak -
Teaching English to Children with Special Needs
Petra Kostelníková -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková