Identifikácia strategických predností pri rozšírení malého podniku – Karolína Letková
Karolína Letková
Bakalářská práce
Identifikácia strategických predností pri rozšírení malého podniku
Strategic Advantages Identification during the Expansion of a Small Business
Anotace:
V bakalárskej práci sme sa zamerali na aplikáciu strategických metód na spoločnosť REGEM GROUP s.r.o. s cieľom identifikácie strategických predností, pomocou ktorých dokážeme usúdiť, či je pre podnik správne expandovať. Spoločnosť sme si vybrali z dôvodu pracovných skúseností a najmä z dôvodu, že chceme pomôcť jej rozšíreniu. V teoretickej časti si predstavíme faktory, ktoré svojou vonkajšou a vnútornou …víceAbstract:
In bachelor thesis we focused on aplication strategic methods on company REGEM GROUP ltd. With aim of identification of strategic preferences, by means of which we can judge if is right for the company to expand. We chose this company because of work experiences and mainly because we want to help them to expand. In theoretical part we will think of factors, which by its external and internal force …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140139
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 7. 2020
- Vedoucí: Marcela Papalová
- Oponent: Dagmar Frydecká
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LETKOVÁ, Karolína. \textit{Identifikácia strategických predností pri rozšírení malého podniku}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/lrpls0/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of Links in PDF Files
Lukáš Krenčey -
Strategická analýza konkrétního podniku
Marián Minárik -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná