Návrh marketingové komunikační strategie Wellness hotelu Frymburk – Jiřina Řezáčová
Jiřina Řezáčová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikační strategie Wellness hotelu Frymburk
Draft of Marketing Communication Strategy of Wellness Hotel Frymburk
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce je navržení komunikační strategie pro Wellness hotel Frymburk. Tato kampaň má oslovit hlavně místní obyvatele a vzbudit v nich zájem o služby hotelu v mimosezónních měsících. Podrobně popisuji realizaci konkrétní kampaně, kterou následně vyhodnotím. Na základě získaných údajů navrhuji novou komunikační kampaň, ve které se zaměřuji především na místní obyvatele.Abstract:
The aim of my diploma thesis is to create a communication strategy for the Wellness hotel Frymburk. This campaign has address mainly to local residents and arouse their interest in service hotel in the low-season months. I describe in detail the implementation of a specific campaign, which I will assess subsequently. I create a new communication campaign based on the obtained data, in which i focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38369
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: Taťána Kozlová
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38369
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement – new phenomenon of communication
Ladislav Centár -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
David Čermák -
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Eliška Krulišová -
Návrh efektivního komunikačního mixu na základě reklamní kampaně
Jindřich Skrip -
Mediální reklamní kampaň produktu
Kateřina Cmuntová