Bc. Kristýna MOLENDOVÁ

Master's thesis

Výuka slovní zásoby v anglickém jazyce s využitím digitálních technologií

E-learning in English language classes in Czech primary schools
Abstract:
Understanding the vocabulary of a foreign language is essential for effective communication. To learn new vocabulary efficiently, it is important to apply appropriate methods. In this thesis, digital technologies, specifically two applications called Wordwall and Quizziz, are presented as effective methods for learning new vocabulary. The research was conducted with 9th-grade students from the 2nd …more
Abstract:
Porozumění slovní zásoby je klíčové pro efektivní komunikaci. K tomu je důležité aplikovat efektivní metody. V rámci dané práce jsou jako efektivní metody uvedené digitální technologie, konkrétně dvě aplikace, Wordwall a Quizziz. Výzkum byl proveden se studenty 9. ročníku Základní školy v Rakovníku, přičemž byl rozdělen na dvě části. V první části studenti vyplnili dva dotazníky k určení jejich strategií …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Tereza Havránková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MOLENDOVÁ, Kristýna. Výuka slovní zásoby v anglickém jazyce s využitím digitálních technologií . Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in the English Language and Lower Secondary School Teacher Training in the Russian Language