Dopady finanční krize na změny marketingové strategie komerčních pojišťoven na pojistném trhu ČR a EU – Ing. Kamila Götzová
Ing. Kamila Götzová
Diplomová práce
Dopady finanční krize na změny marketingové strategie komerčních pojišťoven na pojistném trhu ČR a EU
Impacts of the financial crisis on changes in marketing strategy of commercial insurance companies in the insurance market of the Czech Republic and European Union
Anotace:
Práce se zabývá dopady finanční krize na pojišťovnický sektor v EU a ČR. Zachycuje možné změny ve volbě marketingových strategií komerčních pojišťoven. Zaměřuje se na popis průběhu finanční krize, stav pojistného odvětví v Evropě a České republice a charakterizuje marketing v pojišťovnictví. Přibližuje a analyzuje konkrétně marketingové strategie několika pojišťoven včetně srovnání jejich aktuální …víceAbstract:
The thesis deals with impacts of financial crisis on the insurance sector in the EU and the Czech Republic. It depicts potential changes in choice of marketing strategies of insurance companies. It focuses on the development of the financial crisis, the condition of the insurance sector in Europe and the Czech Republic and describes the insurance marketing. It outlines and analyzes concrete marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vxuqh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. František Řezáč, Ph.D.
- Oponent: Ing. Svatopluk Nečas, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GÖTZOVÁ, Kamila. \textit{Dopady finanční krize na změny marketingové strategie komerčních pojišťoven na pojistném trhu ČR a EU}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ls9rdd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová