Ing. Kamila Götzová

Diplomová práce

Dopady finanční krize na změny marketingové strategie komerčních pojišťoven na pojistném trhu ČR a EU

Impacts of the financial crisis on changes in marketing strategy of commercial insurance companies in the insurance market of the Czech Republic and European Union
Anotace:
Práce se zabývá dopady finanční krize na pojišťovnický sektor v EU a ČR. Zachycuje možné změny ve volbě marketingových strategií komerčních pojišťoven. Zaměřuje se na popis průběhu finanční krize, stav pojistného odvětví v Evropě a České republice a charakterizuje marketing v pojišťovnictví. Přibližuje a analyzuje konkrétně marketingové strategie několika pojišťoven včetně srovnání jejich aktuální …více
Abstract:
The thesis deals with impacts of financial crisis on the insurance sector in the EU and the Czech Republic. It depicts potential changes in choice of marketing strategies of insurance companies. It focuses on the development of the financial crisis, the condition of the insurance sector in Europe and the Czech Republic and describes the insurance marketing. It outlines and analyzes concrete marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
  • Vedoucí: Ing. František Řezáč, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Svatopluk Nečas, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finanční podnikání