Volba vhodných digitálních aplikací v souladu s didaktickými principy a tvorbou výuky podle modelu ADDIE – Mgr. Vladimír Šenflok
Mgr. Vladimír Šenflok
absolventská práce studenta CŽV
Volba vhodných digitálních aplikací v souladu s didaktickými principy a tvorbou výuky podle modelu ADDIE
Selection of appropriate digital applications in accordance with the didactic principles and the design of teaching according to the ADDIE model
Anotácia:
Závěrečná práce se na teoretické úrovni zabývá Instructional designem (ID), neboli návrhem a tvorbou výuky s využitím digitálních technologií. Detailně rozebírá jeden z nejpopulárnějších modelů ADDIE a v upravené verzi představuje jeho praktické využi-tí. Na základě rámce DigCompEdu a autorových zkušeností je proveden výběr vhodných online aplikací, které lze s minimální vstupní bariérou zařadit do …viacAbstract:
The final thesis deals at the theoretical level with Instructional Design (ID), or the de-sign and creation of instruction using digital technologies. It discusses in detail one of the most popular ADDIE models and presents its practical use in a modified version. Based on the DigCompEdu framework and the author's experience, a selection is made of appropriate online applications with minimal barrier …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedúci: Mgr. Hana Staudková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠENFLOK, Vladimír. \textit{Volba vhodných digitálních aplikací v souladu s didaktickými principy a tvorbou výuky podle modelu ADDIE}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/lsgllm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Employing Cellulographics to understand the use of online pharmacy applications among senior citizens
Tohidul Islam -
Využití online aplikací ve výuce češtiny
Alžběta Lutzká -
Aplikace podporující online komunikaci v týmu k podpoře konkurenceschopnosti
Laža Laža -
Online webové aplikácie ako nástroj efektívneho pôsobenia na zvolený segment klientov
Ševcová Ševcová -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Příprava a implementace multiplatformní aplikace pro výuku regionu severní Evropy na 2. stupni základní školy
Klára Procházková