Tomáš Macek

Diplomová práce

Návrh reorganizace útvaru zákaznické servisní podpory

Proposal for Department of Customer Service Support Reorganization
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o provádění reorganizace útvaru uvnitř firmy poskytující služby v oblasti informačních technologií. Cílem práce je navržení a zavedení změn procesního a pracovního uspořádání útvaru tak, aby došlo ke zlepšení a stabilizaci zkoumaných ukazatelů, které stanovují výkonnost a efektivitu práce útvaru.
Abstract:
This diploma project discusses the inner reorganization of a particular company which offer information technology services. The aim of this project is to submit a proposal how to make a desired change and how to implement it within the company, so that we get a better working system as to the designed process and staffing. An improvement and a consolidation will be gained by studying the relevant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Pavla Macurová
  • Oponent: David Färber

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava