Mediální obraz MFF Strážnice v tištěných médiích – Karolína Lukašíková
Karolína Lukašíková
Bakalářská práce
Mediální obraz MFF Strážnice v tištěných médiích
Media Analysis of Folk Culture in Chosen Media
Anotace:
Tato bakalářská práce uveřejňuje mediální obraz Mezinárodního folklorního festivalu Strážnice. V teoretické části je popsána lidová kultura a její dělení. Dále marketing kultury a public relations včetně jeho nástrojů. Praktická část je kvantitativní a kvalitativně-kvantitativní analýzou zmínek o festivalu v časovém období pěti let v letech 2013-2017.Abstract:
This bachelor thesis publishes media image of International folk festival Strážnice. The theoretical part describes folk culture and its division. Also arts marketing and public rela-tions inclusive of its tools. The practical part is quantitative and qualitative-quantitative analysis of mention of festival within 2013-2017.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lukašíková, Karolína. Mediální obraz MFF Strážnice v tištěných médiích. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace Domu kultury Hodonín, příspěvkové organizace
Matěj Zicháček -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Analýza public relations studentské organizace AIESEC
Tomáš Verner -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Analýza public relations Schwan Cosmetics CR, s.r.o.
Zlata Marková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková