Ing. Artur Nechyporenko
Bachelor's thesis
Základní modely komunikace
Basic Models of Communication
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu Základní modely komunikace. Nabízí poměrně netradiční pohled na komunikační modely, a sice pohled na tyto modely z marketingového hlediska na příkladu aplikaci modelů na vybraný obchodní řetězec. Hlavním cílem práce je představit marketingovou strategii obchodního řetězce Auchan na Ukrajině v podobě propojených komunikačních modelů a provést analýzu efektivnosti těchto …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the topic Basic models of communication. It offers quite an unusual view of communication models, namely looking at these models from a marketing standpoint on the example of the application of models to selected retail chain. The main objective is to introduce marketing strategy of the retail chain Auchan in Ukraine in the form of interconnected communication models and …moreKeywords
Základní modely komunikace interaktivní komunikace marketingová komunikace komunikant komunikátor komuniké behavioristický model spirálový model model znaků Basic models of communication interactive communication marketing communication communicant communicator communiqués behaviorist model spiral model model characters.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hkcvr/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Models for Adaptive Practise of Basic Mathematics
Jiří Řihák -
Základní modely komunikace
Kristina Vacková -
Základní modely komunikace
Lívia Sivčová -
Interaktivní komunikace v příspěvkové organizaci.
Filip Svoboda -
Charakteristika dialogické komunikace mezi začínajícími učiteli a žáky ve vyučování
Jaroslava ZAJÍČKOVÁ -
Výuková interaktivní animace TCP/IP síťové komunikace
Nina Duchoňová -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Formát limitovaného videa, nový prostor pro sdílení, zábavu, komunikaci, marketing a umění
Vito Nikolič