Základní modely komunikace – Ing. Artur Nechyporenko
Ing. Artur Nechyporenko
Bakalářská práce
Základní modely komunikace
Basic Models of Communication
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu Základní modely komunikace. Nabízí poměrně netradiční pohled na komunikační modely, a sice pohled na tyto modely z marketingového hlediska na příkladu aplikaci modelů na vybraný obchodní řetězec. Hlavním cílem práce je představit marketingovou strategii obchodního řetězce Auchan na Ukrajině v podobě propojených komunikačních modelů a provést analýzu efektivnosti těchto …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the topic Basic models of communication. It offers quite an unusual view of communication models, namely looking at these models from a marketing standpoint on the example of the application of models to selected retail chain. The main objective is to introduce marketing strategy of the retail chain Auchan in Ukraine in the form of interconnected communication models and …víceKlíčová slova
Základní modely komunikace interaktivní komunikace marketingová komunikace komunikant komunikátor komuniké behavioristický model spirálový model model znaků Basic models of communication interactive communication marketing communication communicant communicator communiqués behaviorist model spiral model model characters.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hkcvr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Models for Adaptive Practise of Basic Mathematics
Jiří Řihák -
Základní modely komunikace
Kristina Vacková -
Základní modely komunikace
Lívia Sivčová -
Interaktivní komunikace v příspěvkové organizaci.
Filip Svoboda -
Charakteristika dialogické komunikace mezi začínajícími učiteli a žáky ve vyučování
Jaroslava ZAJÍČKOVÁ -
Výuková interaktivní animace TCP/IP síťové komunikace
Nina Duchoňová -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Formát limitovaného videa, nový prostor pro sdílení, zábavu, komunikaci, marketing a umění
Vito Nikolič