Vojtěch Jedlička
Bakalářská práce
Marketing ve vyhledávačích
Search Engine Marketing
Anotace:
V dnešní digitální době je marketing ve vyhledávačích považován za klíčový nástroj pro podniky, které chtějí zvýšit svou viditelnost a konkurenceschopnost na trhu. Tato závěrečná práce se zaměřuje na dva hlavní aspekty dohledatelnosti na internetu: optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a reklamu na bázi platby za kliknutí (PPC). Čtenáři je tak nejdříve v teoretické části představen online marketing, který …víceAbstract:
In today's digital age, search engine marketing is considered a key tool for businesses looking to increase their visibility and competitiveness in the market. This thesis focuses on two main aspects of online findability: search engine optimization (SEO) and pay-per-click (PPC) advertising. First, the reader is introduced to online marketing in the theoretical part, which presents a wide range of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Vasko
- Oponent: Pavel Pajkrt, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
David Sekerák -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova
Název
Vložil
Vloženo
Práva