Brand management z pohledu neuromarketingu – Jana Hrušková
Jana Hrušková
Bakalářská práce
Brand management z pohledu neuromarketingu
Brand Management from the Perspective of Neuromarketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivity grafických prvků na vybraných vizuálech nealkoholických limonád pomocí neuromarketingové metody eye-tracking, přičemž řeší vliv neuromarketingu na brand management a následné rozhodnutí zákazníka o koupi. Hlavním cílem práce je pomocí neuromarketingového průzkumu provést komparaci působení vybraných značek na cílovou skupinu. Teoretická část se věnuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation of the effectiveness of graphic elements on selected visuals of soft drinks using neuromarketing method eye-tracking, while addressing the impact of neuromarketing on brand management and subsequent customer purchase decision. The main objective of the thesis is to use neuromarketing research to compare the effect of selected brands on the target group …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rl1kc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Kopáček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
Maksym Bilousov -
Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu
Peter Galbavý -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Návrh brand manuálu pro klenotnictví.
Tetiana Palahina -
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
Barbora Slavíková -
Experimentální eye-tracking analýza vybraných vizuálních prvků společnosti Alensa, s.r.o.
Eva Kupcová -
Neuromarketing v České republice
Kateřina Lazarčíková