Jana Hrušková

Bakalářská práce

Brand management z pohledu neuromarketingu

Brand Management from the Perspective of Neuromarketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivity grafických prvků na vybraných vizuálech nealkoholických limonád pomocí neuromarketingové metody eye-tracking, přičemž řeší vliv neuromarketingu na brand management a následné rozhodnutí zákazníka o koupi. Hlavním cílem práce je pomocí neuromarketingového průzkumu provést komparaci působení vybraných značek na cílovou skupinu. Teoretická část se věnuje …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation of the effectiveness of graphic elements on selected visuals of soft drinks using neuromarketing method eye-tracking, while addressing the impact of neuromarketing on brand management and subsequent customer purchase decision. The main objective of the thesis is to use neuromarketing research to compare the effect of selected brands on the target group …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Petr Kopáček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní