Veronika Gryčová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Marketing Communication of Selected Non-profit Institution
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace neziskové organizace Junák -- český skaut, z. s., a to konkrétně její podřízené jednotky s názvem Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. Pro dosažení cíle využiji hned několik metodik, mezi které patří dotazníkové šetření pro obyvatele Jindřichohradecka, i osobní rozhovory s tiskovou mluvčí Junáka a vedením střediska …more
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is the analysis of marketing communication of a non-profit institution Junák -- český skaut, z. s., specifically its subordinate unit called Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. To achieve the aim I will use some methods, including a survey for inhabitants of Jindřichův Hradec region and personal interviews with a spokeswoman of Junák and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2015
  • Supervisor: Lenka Havlová
  • Reader: Martin Luštický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45295