Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace – Veronika Gryčová
Veronika Gryčová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marketing Communication of Selected Non-profit Institution
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace neziskové organizace Junák -- český skaut, z. s., a to konkrétně její podřízené jednotky s názvem Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. Pro dosažení cíle využiji hned několik metodik, mezi které patří dotazníkové šetření pro obyvatele Jindřichohradecka, i osobní rozhovory s tiskovou mluvčí Junáka a vedením střediska …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis is the analysis of marketing communication of a non-profit institution Junák -- český skaut, z. s., specifically its subordinate unit called Junák -- český skaut, středisko Zlatá Růže Jindřichův Hradec, z. s. To achieve the aim I will use some methods, including a survey for inhabitants of Jindřichův Hradec region and personal interviews with a spokeswoman of Junák and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45295
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2015
- Supervisor: Lenka Havlová
- Reader: Martin Luštický
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Non-profit Healthcare Institution in the Zlín Region: Its image and competitive abilities analysis
Alena ZÁMEČNÍKOVÁ -
Role komunikace ve firemním prostředí
Michaela Ratajová -
Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol
Eliška Zemanová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova