Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk – Jana Karasová
Jana Karasová
Bakalářská práce
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Development of advertising of companies Opavia and Vodafone in years 1990-2011 focused on language
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá reklamou jako jedním z nástrojů marketingu, její funkcí a cíli, které sleduje. Reklamní sdělení je komunikací se všemi náležitostmi, proto se jí práce zabývá v souvislosti s přenosovými modely masové komunikace, jako je například známý Jakobsonův model, a zároveň vymezuje její specifika v rámci těchto modelů a teorie řečových aktů. Pozornost je věnována také …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor work addresses the theme of advertising as one of the marketing tools and is engaged in its functions and pursued objectives. A commercial is communication with all necessary features, therefore the thesis discusses advertised messages in the context of the transmission model of Mass Communication, e.g. the well-known Jacobson?s model, and at the same time defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2013
Zveřejnit od: 6. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedoucí: PhDr. Alex Röhrich, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARASOVÁ, Jana. \textit{Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ltf0fo/.
Jak správně citovat práci
Karasová, Jana. Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.12.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 12. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Persvaze a její prostředky v současné marketingové komunikaci
Lucie Hampejsová -
Emoce strachu v mediálních komunikacích
Tomáš HASÍK -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie
Kateřina Kertisová -
Jazyková hra jako nástroj persvazivní funkce reklamy
Michaela Černá -
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
Vladimíra KOKALEVSKÁ -
Typy žen v reklamě a jejich funkce
Martina Štecherová -
Typy zvířat a jejich funkce v reklamě
Martina Lehká