Postavení cestovní agentury INVIA.CZ, a.s. na trhu cestovního ruchu – Tereza Vybíralová
Tereza Vybíralová
Diplomová práce
Postavení cestovní agentury INVIA.CZ, a.s. na trhu cestovního ruchu
Position of travel agency INVIA.CZ, a.s. in the tourism market
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě analýzy zhodnotit postavení společnosti Invia.cz, a.s. na trhu cestovního ruchu. Dílčím cílem je pomocí dotazníkového šetření vyhodnotit vnímání společnosti spotřebiteli a zjistit možné perspektivy budoucího vývoje. V práci je charakterizován online trh cestovního ruchu a technologie na něj působící, zejména vývoj a postavení internetu a mobilních zařízení …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to evaluate the position of Invia.cz, a. s. in the tourism market based on the analysis. On the basis of the questionnaire survey there is evaluated the consumer perceptions of the company and potential perspective of the future development. In the thesis there is characterized online travel market and the information communication technologies, especially the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71785
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71785
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karyna Chybova -
Online reputace cestovních kanceláří v České republice
Kateřina Kutová -
Návrh online komunikační strategie cestovní kanceláře
Hai Nam Nguyen -
Analýza online marketingových nástrojů vybraných cestovních kanceláří
Adéla Radoušková -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Fraud Prevention in online Travel Agency
Yulisma Anugrah