Marketingový mix produktů malé firmy – Veronika Lokajová
Veronika Lokajová
Bakalářská práce
Marketingový mix produktů malé firmy
The Marketing Mix of a Small Company's Products
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza stávajícího marketingového mixu a návrh nového mixu malé firmy Misiznitka, která se zabývá prodejem ručně vyráběných produktů založených především na textilních aplikacích a patchworku. Naším záměrem je zpracovat teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek …víceAbstract:
The aim of my Bachelor paper is to analyse the contemporary marketing mix and to purpose a new mix of a small company Misiznitka, which sells hand-made products mainly based on textile applications and patchwork. The author’s intention is prepared a theoretical base for marketing mix creation – particular methods used for situation analysis processing and detailed elaboration of fundamental parts in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB400
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
- Vedoucí: Vítězslav Hálek
- Oponent: Tomáš Kala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Využití SWOT analýzy pro marketingovou strategii cestovního ruchu ve vybraném regionu ČR
Radek Turčáni -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Zuzana Rýparová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Veronika Kubínová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza jako součást marketingového řízení ve firmě BDM Stavební a.s.
Petra Králíčková -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Marketingové řízení ve firmě Europrojekt Č.B. a. s. na bázi analýzy SWOT
Michal Korbel