Marketingová komunikace luxusních pánských oděvů – Bc. Yulia Solodovnikova, BSBA
Bc. Yulia Solodovnikova, BSBA
Bakalářská práce
Marketingová komunikace luxusních pánských oděvů
Marketing communication of luxury meanswear
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku luxusu a luxusních značek, konkrétně české pánské módní luxusní značky Blažek. Nejprve je vymezen pojem luxusu, vnímání luxusu ve společnosti, jeho psychologický význam a postoj k luxusu v různých státech a kulturách, včetně České republiky. Dále je popsaná specifika luxusních značek, pojetí brandu, brandingu a positioningu luxusních značek. Ve druhé …víceAbstract:
The main topic of this thesis is focused on luxury and luxury brands, specifically on luxury Czech menswear brand Blažek. Firstly it defines luxury, general perception of luxury in society, psychological meaning of luxury and perception of luxury in different countries and cultures, including Czech Republic. Specifics of luxury brands, definitions of a brand, branding and positioning are further discussed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s0yt2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Bachelor of Science in Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova -
Creating Strategically Competitive Luxury Brand Concept
Nevena Grmuša -
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
Vladislava Savkova -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
Corporate Social Responsibility and Brand Trust in Luxury
Alexandra Ganzyuk