Bc. Yulia Solodovnikova, BSBA

Bakalářská práce

Marketingová komunikace luxusních pánských oděvů

Marketing communication of luxury meanswear
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku luxusu a luxusních značek, konkrétně české pánské módní luxusní značky Blažek. Nejprve je vymezen pojem luxusu, vnímání luxusu ve společnosti, jeho psychologický význam a postoj k luxusu v různých státech a kulturách, včetně České republiky. Dále je popsaná specifika luxusních značek, pojetí brandu, brandingu a positioningu luxusních značek. Ve druhé …více
Abstract:
The main topic of this thesis is focused on luxury and luxury brands, specifically on luxury Czech menswear brand Blažek. Firstly it defines luxury, general perception of luxury in society, psychological meaning of luxury and perception of luxury in different countries and cultures, including Czech Republic. Specifics of luxury brands, definitions of a brand, branding and positioning are further discussed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2016
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní